، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

عمری با پسرم

شیرین زبانی شازده پسر

1392/3/13 2:42
نویسنده : مامانی
376 بازدید
اشتراک گذاری

  بقشید                            ببخشید

 

   دلست                            دلستر 



  مصقوص                         مخصوص   

 

  قابمه                              قابلمه


  بیشینم                           بشینم  

 

  بیبینم                             ببینم

 

  بیریم                              بریم

 

  تبزیون                            تلویزیون 

 

  بیخونم                           بخونم

 

  بادی چنم                       بازی کنم

 

  نخوام                            نمی خوام

 

  چنقال                           چنگال

 

  آب بیبه                         آب میوه

 

 

کبتی                             کبریت                             

عبق                              عقب                                  

 

 

صدرای عزیزم من عاشق شیرین زبونی هاتم وقتی این طوری حرف می زنی دلم می خواد درسته بخورمت ماچ از این به بعد همه کلمه های اشتبا هت رو می نویسم برات قند عسلم .                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

سلاله
17 اردیبهشت 92 17:49
منم دوس دارم خدا ی روزی بهم ی دختر بده مثل فرشته ها بزرگش کنم اسمشم یا میزارم هلنا یا هستی

واسه صدرای شما

واسه دخترِ من




منم خیلی این دوتا اسم رو دوس دارم .ان شاالله مثل خودتم خوشگل میشه.


عمو
17 اردیبهشت 92 18:13
الهی قربونش برم که 90 درصد حرفاش لریه؟


چه بامزه!!!!
مامان غلامرضا
17 اردیبهشت 92 19:59
قربونش برم، حرف زدنش شبیه زمان بچگی بابا بزرگشه/ بابا مادری.


توهمت شدید هها!!!!
mamane Ali
18 اردیبهشت 92 9:09
سلام همشهری جون
به خداا من اصلا وقت نمیکنم بشینم رو نت !! با گوشیم میام تند تند یه نگاه میندازم میرم!! شرمندم یه مدت جوابتونو ندادم.
اتلیه ای که پسرمو میبرم اسمش" پر" شمارشو صدوهجده داره . الان دم دستم نیست.


مرسی خیلی لطف دارین
خاله زینب
18 اردیبهشت 92 17:32
کولوچه ی با مزه


خاله مهربون به قول صدرا نادی (نازی)
مامان غلامرضا
18 اردیبهشت 92 18:38
من منظورم بابا شما بود، که بابا بزرگ اقا صدراست.


ببخسید من اشتباه متوجه شدم.ممنون
مامان امیرعلی جیگر
26 اردیبهشت 92 2:06
قربونه شیرین زبونیات
خصوصی داریا


مرررسی مهربون که به ما سر زدین.
مامان علی اکبر
27 اردیبهشت 92 16:36
سلام
قربون حرف زدنت عزیزم


مرررسی ،خدا کوچولوی شما رو براتون حفظ کنه.
اسما
12 خرداد 92 0:42
سلام خاله جون.منو میشناسی؟من خاله اسما هستم.دوست مامانی.خیلی نازی.دوستت دارم.



سلااااام خاله اسما خوبی؟ مرسی که به ما سرزدین .بازم پیش ما بیاید. ایمیلت رو خصوصی برام بذار.