، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

عمری با پسرم

خرداد 92

1392/3/7 2:55
نویسنده : مامانی
370 بازدید
اشتراک گذاری

            

              فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 سلام عزیز دل مامان

 

 پسر مهریون چند روزی که بابا رفته سفر صدرای ما خیلی بی قراری می کنه ومدام سراغ بابا رو می گیری

 هر لحظه منتظر یه بهانه ای که فورا بزنی زیر گریهگریه و  دوباره سراغ بابا بگیری وخیلی داری مامان

رو اذیت می کنی اما این وسط یه کار جالب کردی اونم این بود که رفتی یه قابلمه بزرگ برداشتی گذاشتی

روی فن کوئل درشم گذاشتی وگفتی مامان نگاه کن برای بابا وعمو احمد سوپ پختم .عمو احمدبعد از بابا

نفر دومی که شما خیلی سراغش رو می گیری وازشون حرف می زنی در خونه رو زدن دویدی سمت در گفتی

بابا گفتم صدرا جون بابا نیست ، گفتی عمو احمد گفتم عمو احمد نیست پیک  برای مامان وسیله آورده. نشتی روی مبل از ته

دلت گفتی بابا بد ، عمو احمد بد نخوام سوپ بدم .خنثی چند دقیقه ای در حالت قهر موندی دیدی کسی

نمیاد نازت رو بکشه گفتتی مامان سوپ آماده است

و بعد سریع سوپت رو آوردی وبا مامان غذا خوردی !!!!سرعت عملت خیلی بالاست شازده پسر.سوپت هم

عاالی بود عالی.چشمک

 

              

 

 صدرا جون یه خاطره دیگه هم ازت با نام عمو احمد داریم که خالی از لطف نیست برات بنویسم داشتیم

با هم صلوات می فرستادیم مامان بهت گفت صدرا بگو اللهم صل علی محمد و آل محمد (البته لازم به

ذکر که اسم دایی شازده پسر محمد) شما هم تکرار کردی  حسابی خوشت آمده بود .بعد از تقریبا نیم

ساعت با صداو لحن

خوشگلت گفتی مــامان هر وقت این طوری میگی مامان گلی بغلت می کنم و توبغلم فشارت

مــــــــیدم!!! دلم خنک میشه بغل بگم صلوات بگم گفتم بگو عزیزم گفتی اللهم صل علی محمد وآل عمو

احمد قربــــــــــــــــــــــــــــــــــــونت برم وقتی اینو گفتی اینقدر بغلت کردم وفشارت دادم وبوسیدمت که

گریه افتادی، نابغه مامان با اون مغز کوچولوت که تونستی تشخیص بدی کدوم اسم واسم رو جایگرین

اسم کردی من ومامانی و بابا کلی برات ذوق کردیم و خندیدیم وخوشحالیم که پسر با هوشی داریم.

 

 

(متاسفانه سرعت پایین عکس آپلود نمیشه.ناراحت)                                             

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سلاله
7 خرداد 92 20:43
)


سلااام مرسی که به ما سرزدین.
نازی
17 خرداد 92 18:19
سلام عزیزم . من چند وقتیه که اینترنتم مشکل پیدا کرده امیدوارم که به زودی مشکلش حل بشه و زود به زود بتونم به شما سربزنم


سلام از لطف تون بی نهایت ممنونم .منتظریم.