، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

عمری با پسرم

این نیز بگذرد!!!

1392/4/14 20:54
نویسنده : مامانی
424 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جون مامان ،پسر نازم 

چند وقتی که برای مامان اتفاق های تاره والبته شبیه به همی می افته وخودم هم نمیدونم چرا این مسائل داره پیش میاد اما تصمیم گرفتم برات بنویسم ودرسی رو رو که گرفتم برات بازگو کنم شاید یه روزی به دردت بخوره .

خیلی کوتاه برات می نویسم چند وقتی با وجود این که با همه آدم های اطرافم رو راست وصادقم و واقعا جز محبت ودوست داشتن با کسی طور دیگه ای نبودم که پدرت  و خاله زینب مهربون هم شاهد این ها هستند اما رفتار های نا خوشایندی از اطرافیانم دارم می بینم که واقعا فقط یک چرا ؟؟؟؟؟ بزرگ در ذهنم !!!! وآزارم میده اما هر زمان که یاد این جمله می افتم آرام تر میشم.  

                                                                                   

 

 

        گذشت خیرو برکتیست دو جانبه، که هم دهنده و هم دریافت کننده را بهرمند میکند.شکسپیر  

 

                                                                                                                   

صدرای عزیزم این درسی که من از اتفاقات اخیر گرفتم گذشت بود،بهتر که بگذرم ونبینم فهمیدم که وقتی بگذرم راحت تر زندگی می کنم و کسی که ارزش ولیاقتش رو داشته باشه خودش متوجه میشه و کسی هم که متوجه نشه یا نخواد که متوجه بشه خوب ارزشش نداره و همیشه پیش وجدان خودم راحتم چون به همه محبت می کنم بدون هیچ چشم داشتی ،محبت سرشت آدمی به خاطر ادم هایی که قدرش رو نمیدونن این لطف الهی زیبارو از خودم دور نمی کنم وهم چنان در حد توان خودم به دیگران محبت می کنم و در نهایت  میگم که این نیز بگذرد!!!!

واین جاست که باید این شعر زیبارو بگم:

 

گذشت و دلنوازی را عزیزم از درخت آموز           که سایه از سر هیزم شکن هم بر نمی گیرد

 

حال بدی دارم دلم واقعا آشوب ،بغض بزرگی تو گلوم فقط می تونم بگم

می گذرم تا خدا هم از من بگذرد.

 

 

به امید روزی که که آدم ها از روی دل

همدیگه به راحتی رد نشن وقدر محبت  رو بدونن .

 

 

 

نیازی نیست برای جواب محبت دیگران کار خاصی انجام بدی فقط از ته دلت بهش یه لبخند بزن .

 

 

 

   


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

سلاله
10 تیر 92 18:23
با خود میگویم باید از خاطره ام محو شود آنکه با شعله ی قهر دل من را سوزاند....



خیلی زیبااست و پرمفهوم ممنونم سلاله عزیز

خاله زینب
13 تیر 92 14:37
عزیزِ مهربونم می دونم خیلی سخته، اما می خوام بهت بگم غصه نخور، خودتو عذاب نده، چون افکار آدما نشون دهنده ی دنیای اوناست، پس افکار حقیرشون رو به دنیای بزرگت ببخش. کاملا درکت می کنم، می دونم الان نمی تونی و بهت حق می دم اما با بخشش و همونطور که خودت گفتی با گذشت قلبِ پاکت رو از سیاهی که بهش تحمیل کردن پاک کن. من تو رو خوب می شناسم اینقدر محکم و با اراده هستی که از این اتفاقا عبور می کنی. اینا فقط کوله بارِ تجربت رو پربارتر میکنن. توکلت رو هم از دست نده



زینب عزیزم مثل همیشه لطف و مهربونیت شامل حالم شد ازت ممنونم وخیلی دوستت دارم وبدون که هیچ کس توی قلبم جای دوست عزیزو مهربونم رو نخواهد گرفت.بهترین هارو برات آرزو می کنم وازت ممنونم که شانه به شانه همراه منی.می بوسمت.
خاله زینب
14 تیر 92 19:51
منم خیلی دوستت دارم عزیزم و از صمیم قلب آرزو می کنم آرامش به زندگیت برگرده




ممنون بهترین بهترین ها




مامان علی اکبر
15 تیر 92 16:42
سلام عزیزم
خودتو ناراحت نکن ارزشش رو نداره.....
منم درکت میکنم....متاسفانه به بعضیا خوبی نیومده


مرسی .بازم به ما سر بزنید از هم دردیتون ممنونم