، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

عمری با پسرم

جمله جدید صدرا

1392/4/23 3:17
نویسنده : مامانی
661 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان

خوبی پسر نازم ،عزیزم امروز یه جمله گفتی !!! بهتر از اول تعریف کنم اومدی گفتی مامان آب بده ،منم رفتم تو آشپزخونه برای پسرم آب آوردم وقتی لیوان آب رو دادم دستت حسابی گریه و زاری را انداختی !!!! هچی ازت می پرسیدم چی شده جز گریه و وسطش  که جملات نا مفهومی می گفتی ،چیزی متوجه نشدم نیشخند بعد از بک ربع گریه کردن وتلاش مامان برای ساکت شدن گل پسر گفتم خوب مامان حالا بگو چی شده ؟ گفتی میگم آبش بیاد بالا !!!!!! من بی نوا هم منظورت رو متوجه نشدم بعد ار کلی فکر کردن فهمیدم که منظورت اینه که لیوان آب رو پر کن!!!! بله این از صدرای ما وحرف زدنش !!!!

 

الهی قربونت برم .خیلی دوستت دارم .

 

گل پسرماچ

 

مامان های مهربون عکس های من بعد از آپلود مشکی نمابش داده می شوند اگه علتش رو می دونید ممنون میشم بهم بگین.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سلاله
23 تیر 92 18:51
آخی عزیزم


ما هم می بوسیمت سلاله عزیز

خاله زینب
24 تیر 92 14:49
امان از دست بهونه های آقا صدرا


وای وای !!! فقط شما میدونی خاله که چقدر بهانه می گیره.