، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

عمری با پسرم

سلام

1392/9/7 1:40
نویسنده : مامانی
548 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااام گل پسرم .جقدر دلم تنگ شده که برات بنویسم .عزیز دلم .بوووووووووووووس .

قلب                                                                                                                      قلب

سلام دوستای خوبم ،حالتون خوبه ؟؟ امیدوارم همه تون شاد باشید .از همه تون ممنونم .خیلی ها اومدین نظر دادین چرا پست جدید نمیزارم .ببخشید گرفتار بودم وگل پسر خیلی خیلی شیطون شده وقتی برام نمونده واین که دستگاهمم مشکل داره .به هر حال از لطف همه تون ممنونم خوشحال شدم دیدم یادم بودین ولطف تون شامل حالمه و واقعیت این که خوشحال شدم نمی دونستم این همه دوستای خوب دارم که نوشته هامو می خونن کلی انگیزه گرفتم وحتما خیلی خیلی زود شروع می کنم .ببخشید نظراتون رو تایید نکردم ،حتما میرم تایید می کنم.برای همه تون آرزوی موفقیت می کنم .خدا نگهدارتون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)