، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

عمری با پسرم

بدون عنوان

1392/10/5 2:33
نویسنده : مامانی
443 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااام پسر عزیزم .خوبی مامان .کم کاری مامانو ببخش و به پای بی توجهی من نزار فقط کمی زمان به مامان بده دوباره شروع می کنم  می نویسم برات فعلا حکایت مامان اینه:

خسته 

 

اززندگی از این همه تکرارخسته ام
از های و هوی کوچه و بازار خسته ام

تن خسته سوی خانه دل خسته میکشم
وایا! از این حصار دل آزار خسنه ام

دلگیرم از خموشی تقویم روی میز
از دنگ دنگ ساعت دیوار خسته ام

ازاو که گفت یار تو هستم ولی نبود
از خود که زخم خورده ام از یار خسته ام

با خویش در ستیزم و از دوست در گریز
از حال من مپرس که بسیار خسته ام.

این شعر رو خیلی دوست دارم عزیزم .امیدوارم همیشه تو زندگیت قوی باشی دعای مامان همیشه

همراهته.

 

 

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

نازی
16 بهمن 92 21:21
سلام عزیزم . مرسی که به من و پانیذ لطف داری منم به صدرا جون سر میزنم ولی به خاطر اینکه پانیذ آویزونه خیلی نمیتونم تو وبلاگ مانور بدم .
مهدیس
4 اسفند 92 4:51
سلام عزیزم دلم واسه صدرا خیلی تنگ شده هر دفعه که میرم سر یخچال عکساشو می بینم و قربون صدقه اش میرم امشب هواشو کردم یهو یادم افتاد که عکساشو تو وب میزنی اومدم اینجا تا ببینم خوشگل من چقدر بزرگ شده فداش بشم حالا من شرایط رفتن تا 20 کیلومتری این شهر رو ندارم تو چی لااقل تو بیا اینجا من خیلی دلم براتون تنگ شده قرار شده بود مثلا بیای ها حواست هست؟ عید نزدیکه میدونی از عید پارسال همدیگه رو ندیدیم راستی تموم آپ ها تو یک جا خوندم وبلاگت فوق العاده شده قالب قشنگی هم داری مخصوصا شکلک هایی که دنبال موس کامپیوتر می دوند دوسشون دارم. تمام خوشی های دنیا رو براتون آرزو می کنم بوووووس واسه صدرای گلم از این شکلک خوشم اومد اون وسطیه صدرای ناناز ماست اونم دو نفر هم مامانی و باباییش هستند