، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره

عمری با پسرم

سیسمونی صدرا

1391/12/15 0:36
نویسنده : مامانی
2,054 بازدید
اشتراک گذاری

صدرا جونم من همیشه دوست داشتم از اتاقم زمانی که سیسمونی بچگیم رو چیده بودی عکس داشته باشم اما نداشتم به همین دلیل تصمیم گرفتم عکس اتاقت رو برات بذارم.امیدوارم خوشت بیاد.

 

 

سیسمونی   

 

لبخند  

سیسمونی  

لبخند  

سیسمونی   

 

سیسمونی   

قلب 

   

 

س  

 

    

تاجایی که امکان داشت سعی کردم عکس های اتاقت رو بذارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله زینب
14 اسفند 91 19:02
البته خاله، مامانت با کمک تعداد زیادی خاله اتاقت رو چیده ( بدجنسی کردم؟؟ )
مامان امیرعلی جیگر
25 تیر 92 13:24
مامان جون عزیزم من اصن نتونسم پست تولدو پیدا کنم.عوضش اتاق پسری رو دیدم.چه خوشکله


ای وای چرا؟؟؟ ممنون که به ما سر زدین باز هم منتظرتون هستیم.