، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

عمری با پسرم

دل نوشته برای پسرم

1392/1/19 2:35
نویسنده : مامانی
1,130 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان ،هستی مامان تمام وجودم خیلی دوستت دارم.

پسر عزیزم نمیدونم از کجا شروع کنم دوست دارم ساده برات حرف بزنم به زبان دل.صدرا جون خیلی به خوشبختی فکر کردم خوشبختی چیه ؟؟؟ پول ،ثروت ،مقام ،شهرت ،سلامتی و... ،خیلی هارو کنارم دیدم که فکر کردم خوشبختن اما چند وقت بعدش می دیدم که اشتباه کردم خوشبخت نیستند وخوشبختی اون چیزی که اونا دارن نیست بعد کلی گشتن و فکر کردن فهمیدم خوشبختی یعنی دیدن چیز های کوچک مثل دیدن این شکوفه روی این درخت

 

پسرم خوشبختی یعنی دیدن چیز های کوچک .وقتی از چیزای کوچک شروع کنی از زندگیت لذت می بری ،یاد می گیری که خندیدن ولذت بردن راحته !! خیلی راحت !! وقتی یه شکوفه رو روی درخت می بینییم می فهمیم که زندگی به پاکی همین شکوفه ودرخت ومن چقدر خوشبختم که پاکی اینا رو می بینم ومن چقدر خوشبختم ازشون پاک بودن رو یاد می گیرم. اول باید این شکوفه رو ببینی تا بتونی بقیه شکوفه ها رو هم ببینی تا بتونی از کل اون درخت لذت ببری ودرس بگیری نه فقط جلوش بایستی عکس بگیری. (راستی گل پسر این عکس رو مامان انداختا .عکاسیم بد نیست مگه نه !!)خوشبخت باشی.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

فرشته
20 فروردین 92 14:07
وای ایول درست حدس زدم
مرسی لطف دارین شما
نمیدونم والا نشانه گر موستون توی ص هست؟
از کلید میانبر استفاده کنید شاید جواب بده
ctrl+cکپی میکنه
ctrl+vپیس میکنه
عکسام جای خاصی ندارن هرجا قشنگ باشه میگیرم
تاپ ناپ
نگارخانه ایرانی
http://kumaori.info/
http://www.bloodsweatvector.com/

ممنون از راهنمایی تون مهربون.



خاله زینب
28 فروردین 92 19:53
عزیزم منم برات خوشبختی رو آرزو می کنم و به عنوان خالت دوست دارم بهت بگم خوشبختی رو با صبوری، گذشت، لبخند و درک همنوع هم می تونی به دست بیاری


خیلی زیبا بود ممنون از نظرتون خیلی به جابود.
سلاله
30 فروردین 92 16:19
درختِ بسیار بسیار زیبایی ست.


ممنون پیش ما میاید باز هم بهمون سر بزنید.