، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

عمری با پسرم

عکس

1392/2/27 1:08
نویسنده : مامانی
282 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم

عزیزم چهار ساعت با مامان تو پارک بودی و بازی می کردی!!! خیلی خوش گذشت بهت مگه نه !چشمک

 

گل پسر

عزیزم خسته شده بودی اما رضایت به رفتن نمی دادی!!!

 

 

 

گل پسر

 

این با عمو احمد رقتیم فرحزاد خیلی خوش گذشت و این که شما از فرصت استفاده کردی ورفتی تو گل خونه رستوران !!! شیطونقلب

 

گل پسر

 

عززززیزم!

 

گل پسر

نمی خوای عکس بندازی!!!

 

گل پسر

قربونت برم ،فدات شم.ماچ

 

گل پسر

خیلی نازی مامان

گل پسر

وای وای وای چه پسری !! حرفش یکیه !!

 

گل دختر

دختر خاله عزیزمون نیلو نازمون،خیلی دوست داریم .ماچماچ

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

عمو
23 اردیبهشت 92 22:04
سلا پهلوان صـــــــــــــــــــدرا
به به بالاخره بعد از چند وقت ما چهار تا عکس خوب از آقا صدرا دیدیم/


عمو!!!!!!!!!!
خاله زینب
24 اردیبهشت 92 23:52
بلــــــــــــــــــه دیگه حرف مرد یکیــــــــــه



فکر کنم تو این زمینه به خاله زینبش رفته باشه ؟؟ مگه نه خاله!!!!
سلاله
25 اردیبهشت 92 14:45
از قدیم میگفتن حرفِ مرد یکیست پسرِ شما هم مستثنی نیست




قدیمی ها همه حرفاشون درسته.
عمو
26 اردیبهشت 92 16:33
خدای نکرده من بی احترامی نکردم.
فقط چون من با جمعی از همکاران عکس های صدرا را می بینم ،از زبون اونا گفتم.


پس به همکاراتون بگین یه بار دیگه وب رو نگاه کنن !!! ممنون به ما سر زدین بازم بیاین.
عمو
26 اردیبهشت 92 16:36
سلام پهلوون صدرا
تموم همکارام میگن خیلی شبیه خارجی هایی آقا صدرا.


ممنون.ولی من دوست دارم پسرم یه ایرونی تمام عیار باشه.
فرشته
26 اردیبهشت 92 20:46
سلام عزیزم مرسی شما هم موفق باشی
صدرا کوچولو خوب خوش میگذرونی ها


ممنون فرشته جون.
مامان غلامرضا
28 اردیبهشت 92 19:39
ماشاالله چه پسر نازی؟
چون خیلی باهاش بد رفتاری می کنی نمیذاره عکس بگیری//


ای وای!!!! چرا زود قضاوت می کنید!!!
عمو
28 اردیبهشت 92 19:43
بازم سلام پهلوان صدرا خیلی گلی؟
به سلامتی کم کم داری یه پا مرد میشی؟


مرسی عمو بیا از نزدیک مرد شدنم رو ببین.
مامان سهراب
28 اردیبهشت 92 22:15
خیلی دوست دارم از نزدیک آقا صدرا رو ببینم. ببینم راست میگی اینقدر شیطونه؟


راست راست راست!!!!
عمو
29 اردیبهشت 92 20:32
سلــــــــــــــــــــــــام پهلوون صدرا


سلام عموی مهربون چرا گریه می کنی؟!!!!!
عمو
30 اردیبهشت 92 19:17
سلام پهلــــــــــــــــــوون صــــــــدرا


باور کن خیلی دلم برا دیدنت تنگ شده صدرا جون؟

پس زودتر عمو بیا خونمون منو ببین.
خاله زینب
2 خرداد 92 20:51
ای جاااااااااانم این دخمل کوچمولو رو ببین چه گوگولیه من این خوشگل خانومو 15 روزش که بود دیدم ایشالله که خیرشو ببینید


وای خاله زینب ممنون که آمدی نیلوی ما رو دیدی ان شاالله عروس خودت بشه.