، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

عمری با پسرم

فقط چند لحظه غفلت!!!

1392/1/9 21:27
نویسنده : مامانی
213 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان

اینم  از کشف تازه ات . ما یادمون رفت برای سفره هفت سین مون سنبل بخرم نیشخنداول فروردین بابا رفت بیرون و با یه سنبل که البته به قیمت بالایی بهش داده بودن خرید و آورد نشون گل پسر داد که این گل واسمش سنبل گذاشت روی کابینت رفت لباشس رو عوض کنه منم رفتم سراغ کارام وقتی برگشتم بهتر ببینیم !!

 

     

 

بله ،بله ، اون وقت شازده با اعتماد به نفس گفت مامان بو چردم ، چندم !!!!!!!!!

 

   

اینم از سنبل عید امسال!!!!چشمک

فدای سرت عزیزم.

اینم عکس سفره هفت سین مون 

   

 

 

البته شازده یه تخم مرغش رو شکست . معلوم نیست تا آخر سیزده  سفره دوام بیاره !!!!!!!!!!!!.مامانی هر چی اصرار کردم با سفره عکس نداختی امیدوارم  بتونم این چند روزحداقل یه عکس ازت بگیرم.

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان علی اکبر
3 فروردین 92 11:02
سلام عزیزم
ممنون که پیشمون اومدی.
عزیزم شما نظر قبلیتونو خصوصی فرستاده بودین.که تو نظرات وبلاگ تایید نمیشه.
سال نو مبارک.



سال نو شما هم مبارک
مامان علی اکبر
3 فروردین 92 11:03
خدا گل پسری رو براتون حفظ کنه.
منم با افتخار لینکتون میکنم.


لطف کردین
سجاد
3 فروردین 92 11:04
سلام .
سال نو مبارک .
به منم سری بزن .
مر30

چشم ،حتما
سلاله
3 فروردین 92 18:16
بسیار زیبا



ممنون که به ما این همه انرژِی مثبت میدین اگه ایده یا انتقاد داشتین حتما بگین استقبال میکنم.
خاله زینب
5 فروردین 92 2:32
اگه بلایی سر گل نمی اورد شک می کردم صدراست دیگه عزیزم


معلوم خوب پسر مارو شناختی خاله!!!!!!
amoo
19 فروردین 92 10:34
عیدت مبارک ملا صدرا


سلام عمو بازم به ما سربزن ممنون.