، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

عمری با پسرم

اتوبوس سواری

1392/4/5 1:43
نویسنده : مامانی
477 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام صدرا جونم اولین باری که سوار اتوبوس شدی همین سفر گرگان بود موقع برگشت از گرگان مجبور شدیم با اتوبوس برگردیم البته نا گفته نماند که شما بسیار ذوق کردی وخیلی خوشحال بودی که سوار اتوبوس شدی مدام می گفنتی مامان اتوبو سه !!!!! با لبخند پر رنگ روی لبت ابراز علاقه می کردی وخوشحال بودنت رو نشان می دادی ومن فکر می کردم که ای کاش همیشه بچه بودیم !!پسرم  با سوار شدن اتوبوس انگار دنیارو بهش دادن و این طور صادقانه ابراز احساسات می کنه .

 قول داده بودم که عکس های سفرمون ور درست کنم وبقیه اش رو بذارم که عکس های اتوبو ست درست شد.با هم ببینیم ؟!

 

گل پسر

شازده از ذوقش نمی نشست لبخند

 

گل پسر

و در نهایت خسته شدی ورضایت به نشستن دادی قربونت برم خوشگل مامان

 

گل پسر

عزیزم خوابیدی مامان !! ولی لحظه خیلی سخت سفر این جابود که شما خوابت برده بود اما سرت که از روی بالش می افتاد جیغ می کشیدی مامانم تا صیح بیدار بود ناراحت ومراقب سر شما بود که نیافته وشما جیغ نکشی وبقیه رو بیدار کنی نیشخند!!! یک تجربه برای مامان های مهربون شب با اتوبوس سفر نکنید.

 

گل پسر

اینم از سفر کردن با اتوبوس که حال وهوای خودش رو داشت.

 

                                                               

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

فرشته
6 تیر 92 16:04
مرسی عزیزم وقت نمیشهخواهر بیام تونت
وای چه قدر تو اتوبوس خسته شده



آره طفلکی ایشاالله دفعه اول و آخرش بود که با اتوبوس سفر کرد.
سلاله
6 تیر 92 22:26
خیلی دینِ بزرگی به گردن صدرا میمونه با دیدن این وبلاگ در زمانی که واقعا بزرگ شده باشه چون منی که حاصل رنج و زحمتِ مادرم تو خاطرم هست هم این دینو دارم اما برای صدرا این خاطره ها و زحمتا به ثبت و ضبط رسیده پس بیشتره پس خداقوت آقا صداریِ گل






مرسی سلاله جون شما خیلی لطف دارین.

مامان علی اکبر
7 تیر 92 14:20
سلام آفرین به صدرا جون که اذیت نکرد.ولی من میترسم با اتوبوس جایی برم میترسم علی اکبر آبروم رو ببره



منم دفعه اولم بود مجبور شدم ولی بله کم اذیت کرد.
amoo
7 تیر 92 15:53
salam. sadra joon darket mikonam
chon age manam candali akhar mizashtan hamash jigh mizadam



اینم از شانس ماست عمو.
زهرامامانه ایلیا جون
8 تیر 92 3:07
سلام دوست خوبم
بک گراندی که گفتی کار من نیست همسرم درست کرده
اما اون خرگوشک ها
قسمت امکانات وب تا اخرش برو پایین شکلشو میبینی روش کلیک کن یه صفحه برات باز میشه
اونجا هر صفحه که بری میبینی شکلکهای مختلف هست هر کدوم و خواستی انتخاب میکنی کد شو بر میداری و تو تنظیمات وبلاگت میزاری
کمکی خواستی در خدمتم


بی نهایت ممنونم،لطف کردین.

زهرامامانه ایلیا جون
8 تیر 92 3:09
راستی تونستی برام رای بدی



اگه بتونی با چند تا سیم کارت رای بدی ممنون میشم



راستی فراموش نکن اگه به من رای دادی دیگه نمیتونی به کس دیگه ای رای بدی ممنونم




بله رای دادم البته با یه سیم کارت